Alla inlägg den 5 oktober 2013

Av Lennox Lennox - 5 oktober 2013 19:10

Idag var jag och hela flocken ute på en morgon promenad. Det gick bra, inga problem alls.
sen åkte jag iväg en sväng. Min sambo tog ut misan och Kobra. När han skulle släppa in Misan i vilorummet, där Lennox var, markerade han mot honom och Misan. Jag var inte hemma och kunde se vad som hände. Tror att Lennox blev osäker på honom, de har inte träffats i så många dagar och Lennox var inne i ett rum som han ev vaktade....
Misan visade honom väldigt tydligt att man inte beter sig så, Lennox backade undan. Sen har det inte varit något. Lennox har inte visat några osäkra eller aggressiva signaler. Nu lekte Misan och Lennox.

Jag tog ut Lennox själv och vi gick upp för en monster backe. Jag funderar på om beteendet kom av att hsn har ont. Då skulle han kunnat visa mer sådana beteenden när han motionerats hårt. Men inga tydliga signaler. Jag tog på munkorg för säkerhets skull. Den var inga problem alls att sätta på eller ha på. Han är ju van vid nosgrimma, drt blir ju nästan samma sak för honom. Jag hade den väldigt lös.
Jag vet inte vad som hönde med bilden...

Misan och Lennox leker med PET flaskor

Balans övningar

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards